Tulekustutus- ja päästeauto TLF 2700 „Kärmas Katariina“ 1999
Tulekustutus- ja päästeauto TLF – 2700 on esimene uus Eesti Vabariigi taasiseseisvumise järgselt soetatud päästeteenistuse eriotstarbeline auto. Esimesed põhiautod said tüübinimeks „Kärmas Katariina“ – esimese Tallinna aurupritsi järgi, mis omakorda oli nime saanud Venemaa keisrinna Katariina II-lt. Autodele nime andmise traditsioon on Päästeametis tänapäevani. Kokku tarniti Eestisse 19 analoogset päästeautot. Eesti oludele vastava põhiauto alusraam ja meeskonnaruumiga juhiruum 1 + 5 on valmistatud Scania tehases, muu pealisehitus Rosenbaueri tehases Austrias. Auto alusvankriks on Scania 94G 3550 mm telgede vahega variant. Pikkus 6825 mm, laius 2490 mm, kõrgus 3200 mm. Mootoriks diiselmootor Scania DSCO 11 võimsusega 162 kW 2000 U/min, mis võimaldab maksimaalset kiirust 108 km/h täismassiga 18 200 kg. Peale päästevarustuse kappide on pealisehituses veepaak mahuga 2500 l ja vahumoodustaja paak mahuga 200 l. Auto tagaosas asub tsentrifugaalpump Rosenbauer N-30, mida käitatakse kardaanvõlliga mootorilt. Pumba tootlikkus on kuni 3000 l/min. Vaakumsüsteem on konstrueeritud kahepoolse toimega kolbpumba abil. Päästeauto esiosas on elektrivints tõmbejõuga 23 kN, autol on vahelduvvoolu generaator võimsusega 5 kW ja valgustusmast neljale prožektorile 4 x 500 W. Varustuse kappides on 20 survevoolikut, joatorud, mitmesugused kustutus- ja päästeseadmed, suitsusukeldusvarustus, katusel tõmbredel. Auto maksis soetades 3 288 008 krooni ja on teeninud Pirita, Suure-Jaani ja Orissaare komandodes. Päästeamet võõrandas masina Saku priitahtlikele pritsimeestele juunis 2018 ning auto kutsungiks on Saku 31.
Tulekustutus- ja päästeauto TLF 2700 „Kärmas Katariina“ 1999
Tulekustutus- ja päästeauto TLF – 2700 on esimene uus Eesti Vabariigi taasiseseisvumise järgselt soetatud päästeteenistuse eriotstarbeline auto. Esimesed põhiautod said tüübinimeks „Kärmas Katariina“ – esimese Tallinna aurupritsi järgi, mis omakorda oli nime saanud Venemaa keisrinna Katariina II-lt. Autodele nime andmise traditsioon on Päästeametis tänapäevani. Kokku tarniti Eestisse 19 analoogset päästeautot. Eesti oludele vastava põhiauto alusraam ja meeskonnaruumiga juhiruum 1 + 5 on valmistatud Scania tehases, muu pealisehitus Rosenbaueri tehases Austrias. Auto alusvankriks on Scania 94G 3550 mm telgede vahega variant. Pikkus 6825 mm, laius 2490 mm, kõrgus 3200 mm. Mootoriks diiselmootor Scania DSCO 11 võimsusega 162 kW 2000 U/min, mis võimaldab maksimaalset kiirust 108 km/h täismassiga 18 200 kg. Peale päästevarustuse kappide on pealisehituses veepaak mahuga 2500 l ja vahumoodustaja paak mahuga 200 l. Auto tagaosas asub tsentrifugaalpump Rosenbauer N-30, mida käitatakse kardaanvõlliga mootorilt. Pumba tootlikkus on kuni 3000 l/min. Vaakumsüsteem on konstrueeritud kahepoolse toimega kolbpumba abil. Päästeauto esiosas on elektrivints tõmbejõuga 23 kN, autol on vahelduvvoolu generaator võimsusega 5 kW ja valgustusmast neljale prožektorile 4 x 500 W. Varustuse kappides on 20 survevoolikut, joatorud, mitmesugused kustutus- ja päästeseadmed, suitsusukeldusvarustus, katusel tõmbredel. Auto maksis soetades 3 288 008 krooni ja on teeninud Pirita, Suure-Jaani ja Orissaare komandodes. Päästeamet võõrandas masina Saku priitahtlikele pritsimeestele juunis 2018 ning auto kutsungiks on Saku 31.